LYST Å TRENE KAMPSPORT?

Postet av Bergen Kickboxing Klubb den 25. Jul 2023

HVORFOR TRENE HOS OSS?

Enkelt - vi har et godt miljø, godt kvalifiserte instruktører, og en filosofi som inkluderer alle, både mosjonister og de som har lyst å satse. Opp gjennom årene har vi fostret Norgesmestere, Europamestere og Verdensmestere - det skal vi fortsette med!

Og - det beste av alt - når alt blir dyrere - så holder vi fortsatt samme prisnivå som tidligere. I tillegg kan du trene både kickboxing, boxing og MMA uten å betale mer!

Hvordan bli med / prøve?

Bare møt opp og si hei til instruktøren, så får du bli med og prøve gratis. Nye uten erfaring kan møte opp på alle timer merket med *** Se timeplan her Timeplan (bergenkickboxing.no)

Når man har prøvd et par ganger må man bli medlem og betale Medlemskontingent og Treningsavgift for å trene videre med oss. Klubben er som et stort spleiselag der alle må bidra økonomisk slik at vi kan betale husleie, strøm, osv. for å drive med det vi liker.

Hva koster det å være medlem?

Medlemskontingent.

Alle må betale Medlemskontingent for hvert kalender år (kr 200 for barn til og med 12 år / 300 for voksne).

Treningsavgift.

I tillegg må alle betale Treningsavgift hver måned gjennom hele året - uavhengig hvor mye eller lite man trener.

Treningsavgift pr måned uten bindingstid er:

Barn (400,-
Student 500,- (mot gyldig studentbevis fra høyskole/universitet)
Voksne 550,-

NB: Hos oss er man barn til og med det året man fyller 12 år. Etter det er man voksen når det gjelder pris.

Vi gir rabatt mot at du binder deg til å betale for en lengre periode:

Treningsavgift pr måned mot 6 måneders bindingstid:
Barn 300,-
Student 400,-
Voksne 450,-
Treningsavgift pr måned mot 12 måneders bindingstid:
Barn 250,-
Student 350,-
Voksne 400,-

Når man søker om medlemskap får man opp de aktuelle pris alternativene basert på alder.
Når man sender inn søknad om medlemskap vil det bli sendt ut e-post med informasjon og betalingsanvisninger når søknaden er behandlet.

Vi har 2 avdelinger:

Bergen Kampsportsenter på Laksevåg (Carl Konowsgate 36)
Her har vi barn, ungdom, voksne. Boxing, Kickboxing og MMA.

Avdeling Ytre Arna (Fabrikkvegen 1)
Barn, ungdom/voksne. Kickboxing og Boxing Fitness Ladies Only.

Kjenner du til barn og ungdom som står utenfor pga familiens dårlige økonomi?

Vi synes ikke det er greit. Heldigvis finnes det muligheter for å få støtte flere steder. Kommunen kan kanskje hjelpe, og så har vi Coop-dugnaden blant flere. Ta en titt på linken her.

Foto: Jan M Lillebø