FIGHT CLUB BERGEN 25

minutter
sekunder

Vi inviterer til FCB # 25

TRENINGSKAMPER kickboxing (alle grener) og boksing for barn, ungdom og voksne.

Sted: BERGEN KAMPSPORTSENTER

Deltager avgift: Kr. 100,- (betales ved oppmøte på vipps #86837 eller kontant)

Påmelding kickboxing ungdom fra 13 år og voksne: via klubb-portal på Forbundets hjemmesider.

Påmelding barn kickboxing og boksing: Send e-post til BERGEN@KICKBOXING.NO senest fredag 31/5

Påmelding skal være klubbvis og inneholde detaljer om utøvere som følger: navn, alder, nivå (1-4) (1 - nybegynner, 2 - gått noen få kamper, 3 - gått flere kamper og har opparbeidet litt erfaring og rutine, 4 - erfaren).

Krav for deltagelse: At utøver har gyldig NKBF forsikringslisens (det er trener sitt ansvar å sørge for at alle sine deltagere har gyldig lisens!!!)

TRENINGSKAMPER

Treningskamper er lavterskel tilbud for utøvere som har lyst å prøve seg i kamp.

Tilbudet passer spesielt godt for ferske fightere, men er også en ypperlig og enkel måte for mer rutinerte utøvere å få gått kamp på.

Man kan gå treningskamp i den stilarten man ønsker! Det vil si alle stilarter innenfor kickboxing (pointfight, lett, kicklight, full, low, k-1), men også ren boksing. NB: Alle treningskamper skal gjennomføres med kontrollerte teknikker, og knockout er ikke lov! Vi er her for å bygge hverandre opp - ikke bryte hverandre ned! Dog er det viktig at alle er klar over at uhell kan skje, og at alle som deltar, samt trenere/foreldre forstår det.

Vi kan ikke garantere, men vil gjøre vårt slik at alle får en kamp mot en best passende motstander.

____________________________

Program lørdag 1 juni 2024 på Bergen Kampsportsenter

11:00 - OPPMØTE FOR REGISTRERING OG VEKTKONTROLL.

11:15 - INNVEIING OG REGISTRERING STENGER.

11:30 - KAMPSTART KIDS

12:00 - KAMPSTART UNGDOM/VOKSNE